Kızlar iyi bayramlar. Ya kızlar bu sabahtan beri böbreklerimde mi sırtımda mı yoksa regl ağrısına mı benzer olduğunu tam kestiremeriğim hafif bir ağrı sancı gibi ani girip çıkmıyor hep var gibi kasık lardan ziyade de yan ve arkadan geliyor gibi biraz endişelendim 16+1 im varmı benzer durumu yaşayan? Biraz da kırgınlık var üstümde sanki bayram olduğu için hemen hastaneye de koşmak istemedim ama rahat da değilim.