ZeynepAsyaAnnesi Lierac dışında çatlak kremi önerir misiniz ?Başka marka kullanıp memnun kalan var mı ?
Ececec Bio oil bende inanılmaz alerji yaptı göbeğim kıpkırmızı ve kalınmaktan ölüyorum. Bide 2 kutu almıştım baya çöpe gitti. Şimdi ben de yeni arayıştayım burda bekliyim önerileri 🫡
Medinehnm Ececec ya benim karnımın kasımtıso ve kızarıklığı bundan mı acaba bende bıraktım bio oili felaket kasıntı var catlak bmlgemde hala da cekiyorum
Churcill Geçende Rossman dan almıştım mamas babdyream diye bir marka hem yağ hem de losyon formu var ben yağı tercih ettim. İçinde badem yağı macademia yağı falan vardı. Fiyatı da 52 TL ydi. Hiç kullanan görmedim ama başladık bakalım.