Peri1 Kızlar bəndə iki defadir eyni şey tekrarlaniyo., Beta artiyo kaset testlərdə gorunuyo ama reqlim 15 gun gecikiuo adət oluyirum nədən olur bu
gul-lale1 Peri1 siz hamilelikten once detayli kan ve idrar testleri yaptirin. Bir sorununuz var demekk ki
umut123_ Peri1 kimyasal gebelik geçiriyorsun. Mutlaka dr git. Benimde 700 üzerine çıkıp sonra kendiliğinden 500e düşmeye başlamıştı.
myangelson Peri1 yüksek ihtimalle kimyasal oluyor bir doktora gidip iyice bakılmalı doktor takibi olmalı. Bir sıkıntı olabilir sürekli kimyasal oluyorsa