ucr13 Hemşire 18. Haftada gel dedi sizler kaçıncı haftada oldunuz 1 bucuk yıl önce bir doz olmuştum yine de olmam gerekiyor mu
Daisy0000 ucr13 İlk doz için 20. Hafta , 1ay sonra da 2. Doz için uygun diyorlar genelde. Tetanozlar deprem bölgesine gönderilmişti,sağlık ocağına gelmesini bekledim, o yüzden ilk dozu 24te olmuştum
Daffad ucr13 20.haftada oldum 2 doz olacakmışım toplam diğer dozu da 24.haftada olacağım Sağlık ocağındaki doktorum 2 doz arasında 4 hafta süre geçmesi lazım dedi