_kirazcicegi_ Sizce biberon ısıtıcı/sterilizatör almak gerekiyor mu? Biz alıp almamak arasında kararsız kaldık. Siz hangi markayı tavsiye ediyorsunuz? 🌸
beyzacmvrc _kirazcicegi_ çok gereksiz bence ☺️ ben Biberon temizliği bile almadım kaynayan suya tuz attım mi gayet iyi steril oluyormuş. Bence önemli olan kuruturken kısa sürede kuruması biberon kurutuculardab aldm onun içinde.
Agg0207 _kirazcicegi_ çok gereksiz canım belki emzireceksin bol bol biberon bile almamıştım ben 4-5 aylıkken almıştım kızıma ama mamayla buyuyeceksede kendin kaynatirsin temizlersin siseleri
Serencihannn _kirazcicegi_ avent aldım bn ilk zaman sütünüz çok oluyor sağıp poşete koyup dolaba atıyoruz, mama kullanlırsa da işe yarıyor tercih meselesi
_kirazcicegi_ beyzacmvrc teşekkür ederim kaynatmak yeterli o zaman 🥰 peki hangi biberon kurutucusundan almıştınız
serpil1baby beyzacmvrc her seferinde temizlerken sudan geçirip kaynatmak yeterli mi yoksa biberonu sıvı biberon detarjan ile her seferinde yıkamakmı gerekir yoksa kaynatmak yeterlimi? Bide her mama sonrasımı yaptınız bu işlemi? Yoksa sadece sudan geçirmek yeterlimi ?🙏
beyzacmvrc _kirazcicegi_ baby plusun kini aldım hangisini alırsan al fark etmez plastik üzerinde çubukları var. Biberonu ters takiyosun hava alarak kuruyo
_kirazcicegi_ Serencihannn Hmm anladım… buzluğa atılan anne sütünü ılık suyun içinde çözdürüp sonra ısıtıyordu bi arkadaşım ben de asıl sterilizasyon için almak istiyordum ama çok da gerekli değilmiş anladığım kadarıyla başka bir ihtiyacımı alırım artık ☺️
prematureannesi_ _kirazcicegi_ kullanıma göre değişir ama bana göre çok çok kullanışlı değil bir Zaman sonra satmak istersin aldığının yarı fiyatı bile etmez.