Esinnn34 benim daha once gebelik kaynım var, onlarda da karnım ağrırdı, idrar ve kültürüm temiz gelirdi, vajinal enf.nun ne oldgnu da bilmiodm acıckası, o smear gibi sürüntü ile alınıyor. Tam gecti rahatladm dedm smdi de bu ağrı basladı. 😞😞 bayram ve ben kapıdan adım atamıyorum ağrı vuruyor kasıklarıma karnıma.