Fnztkn olabilir canım benimde öyleydi. Sancılarım 120 oluyordu ama hissetmiyordum hemşireler sasiriyordu doktorum acı ve agri esiğin cok yüksek demişti. 34 haftalıktım hastaneye yattım serumlar yedim ciğer geliştirici oldum. 2 cm acılmam vardı. Sancılar 60’A düşünce taburcu oldum ama aile bakımında çıktım. Evde yatak yapıldı lavobo ve yemek harici ayağa kalkmam yasaktı. 2 güne bir doktorum kontrole çağırdı. 2 gune bir çatı muayenesi nst çekildim. Açıkçası yatarak uzattık bu süreci yürümem de yasaktı. Lavaboya yarım saatte ufak adımlarla gidip geliyordum. Oturma da yasaktı hep yatıyordum bu şekilde idare ettik. En son ki gittiğim muayenede açıklığım 4 cm oldu o gün doğum yaptım 37+1 de canım.