Seyma2255 ![]https://photos.app.goo.gl/xjJV6n1NL5uzVKu67 Kızlar doktor %100 demiyorum ama muhtemelen erkek dedi 11+3 günlük hamileyim sizin tahminleri de alayım 😊
Elisaninannesiii Seyma2255 Kafa şekli ve duruşuna göre erkek duruyor. Valla bende tahmin yaptira yaptira çözdüm artık 😹🙈
HnfeShn Ya nasıl anlıyorlar ultrason görüntüsünden merak ediyorum 😂 bende atsam anlarlar mı? Allah hepimize sağ salim eli ayağı kalbi düzgün evlatlar nasip etsin kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Seyma2255 HnfeShn bende hiç anlamıyorum valla hatta çok erkenden tahmin yapmasina bile şaşırdım resime bakıyorum bakıyorum bir cikintida görmüyorum 😂
Seyma2255 Elisaninannesiii valla ben resme bakıyorum ama sadece bakıyorum hiç anlamadım çıkıntı da yok gibi zateb kesin demedi ama muhtemelen erkek dedi
Elisaninannesiii Comeasli Ben anlamıyorum canım sadece o resimde kafa yapısı ve vücut duruşu erkek gibi geldi bana seninkini anlayamadim🙈 esmerella var o biliyor çoğunu 🙈
Elisaninannesiii Comeasli kendi bebeğimle karşılaştırırsam eğer kız gibi internette de kafa şekillerine bak istersen bizim kiler düz kibar duruyorlar 😹 kızlar yani
HnfeShn Seyma2255 bende 11+2 de gittim daha erken dedi bayramdan sonra bidaha gidicem cinsiyet için 13 haftalık olucaz öğrenirim inşallah 🤲😂
Grsost Arkadaşlar bu nub teorisi. Poposundaki çıkıntı soldaki gibi veya biraz daha yukarı durursa erkek, sağdaki gibi omurgaya paralel durursa kız diyorlar. Buna göre tahmin yapabilirsiniz.