Mihrimahvuslat Deletedmom_116 sen nerelerdesin iki gözümün çiçağı🥹 hayırlı bayramlar hayırlı cumalar 🤲🏻🍬
Mihrimahvuslat Deletedmom_116 he vallahhh çok özledim 😒 baktım profiline bu kız nirdeğğğğ neden yok diye☹️
Deletedmom_116 Mihrimahvuslat Evw baglanmiyo alt yapı yok diyolar bide benim fatura tahaddutune çok var cayma bedeli 600 TL yi geçmiş ondan niyetlesmiyoruz 🤣Faturam yüksek ama bittiği napim kendi kendine
Deletedmom_116 Mihrimahvuslat Cogu şey daha gelmemiş bizim buraya🤣çarşıya çok uzak değil ama buralar daha yeni yerleşim yerine dönüyo snairim ondan böle aşkoo
Mihrimahvuslat Deletedmom_116 ananemler Selçuklu da kalıyor oralarda olsaydın sorun yoktu da sen biraz Kuytu köşelerde kaldın herhalll🤣🤣
Deletedmom_116 Mihrimahvuslat Meram diye geçer buralar🤣ama az yenice insanlar dolmaya başlamış izin ev bide sıfır çok ev yok yakında sanirimsam ondan🤣🤣
Mihrimahvuslat Deletedmom_116 meramı biliyorum uçsuz bucaksız bir yer 🥴 çok uzak kalıyor orası dediğim yere keşke o taraflarda olsaydınız çok güzel Selçuklu tarafı