Mervegc Sezaryan sonrasında ödem yaşadınız mı? Benim ayaklarım hamileliğimde bu derece sismemisti ama doğumdan sonra çok şişti. Bacaklarım ellerim de öyle. Bu ne zamana geçer? Bı de ağrılarınız ortalama ne zamana geçmişti?
Poyrazin_annesi Bnm ayaklarım acayip şişmişti ağlamıştm artk yürüyemedım. Ayağımı burkamıyordm. 2 haftaya indi şişi
Mervegc Poyrazin_annesi aynen benim de acayip şiş. Alt tarafım bile nasıl sis şaşırdım. inşallah iner benimde
meric_2 Dr ameliyata girerken çorap giydirmedi mi.? Ben normalde hamilwlik boyunca çok ödemi olan biriydim doğumdan sonrada uzun sıkı bi çorap giydirdiler🙄
meric_2 Mervegc benim tansiyonum vardı ilk gebelikte ödemim çoktu. Sanırım daha fazla şişmeyeyim diye evded2 uzun bi süre gündüz giydirmişti dr ytatken çıkarıyordum sadece 🙄