Bende cok ağır bogaz enfeksiyonu geçirdim grip ateşler içindeydim kemiklerim sızlıyodu kadın doğum doktorumun oldugu hastanenin aciline gittim aksam serum takıp kan aldılar yarın kadın doğuma gel dediler bende ertesi günü hemen kendi doktoruma gittim koca bi tane daha serum taktırdı ve antibiyotik yazdı cok sükür suan daha iyiyim gebelikte kullanılan antibiyotikler var kadın doğum doktorunuza gidin mutlaka verir ilac gecmiş olsun herkese