Gayet normal :) yani ilacın tamamen keseceğini beklemeyin 9. Hafta kullanmaya başladım 24.haftada bıraktım çünkü kusacağım varsa kusuyorum istersem on tane içiyim. En zor zamanlar ama umudunuzu ilaca yüklemeyin. Hepsi gecicek biraz zaman lazım ve kusma bulantı gayet normal süreçler