Maras46konya-00 Kızlar belimin bir tarafı dünden beri bir agrı girdi nefes alınca batıyor sizde de var mı neyden dolayı acaba nefes alınca ağrıyor batıyor anlamadım batma gibi bir şey hapşuramıyorum bile dünden beri geçmedi daha
Karbeyazi25 Maras46konya-00 doktora gorunsen iyi olur anlattığına göre şiddetli ağrın var muayene şart
Bet1 Maras46konya-00 belin tutulmuş sanırım kaç haftalık hamilesin son haftalardaysan doktora git istersen. Ya da çok yorup kendini iş falan yaptıysan olabiliyor ben bel ağrılarım için hamile bel korsesi kullanıyordum ama benim bel fitigim vardı sık sık kitlenip kaldığım için. Parol da icebilirsin
sacmalamakizim Maras46konya-00 Çok geçmiş olsun başıma hiç böyle bir şey gelmedi canım doktora görün istersen magnezyum yazabilir.
Asyos34 Maras46konya-00 geçen gün çok ış yaptıktan sonra benımde aynı öyle oldu tutuldu yatınca geçti
Maras46konya-00 Bet1 3 ay bir hafta oldu ya yatıyordum bir an oldu kitlendi bir tarafım nefes alınca arada bir batıyor gibi ağrıyor vala anlamadım bir anda
Aytekinnn Maras46konya-00 bende 3 ay 1 haftalık hamileyim amma öyle şey yaşamadım. Bel ağrım oluyor, çoğu zaman yanlara uzanıyorum. Bel üstü uzanınca zor kalkıyorum. Ağrı veriyor. Amma kitlenmedi hiç. Bi doktora görünün. Belinizde problem ola bilir.
Maras46konya-00 Asyos34 aslında öyle iş de yapmıyorum yatıyorum duştan çıktım uzandım acaba dengesiz mi yattım birden oldu anlamadım vala doktors da henüz gidemem bakalım geçmezse giderim
Lavantakokusu64 Maras46konya-00 kaç haftalıksınız. Benimde 30 haftadan sonra belim tutuldu ve kramp girmişti ne öksürebiliyordum ne de hapşurabiliyordum. Resmen beli bükük yürüyordum.Büyük ihtimal sizinde kramp girmiştir ama rahatsız oluyorsanız doktorunuza görünün ben magnezyum kullandım sonra kendiliğinden geçti.
Maras46konya-00 Lavantakokusu64 14+6 yım daha bende öyle hapşurunca kötü olacağım için hapşuramıyorum bir anda oldu anlamadım evet en kısa zamanda müsait zamanda gideceğim inşallah