Hiç bisey hissetmedim o gün sabah eşimi işe uğurladım 1 saat uyumaya calistim uyuyamadim kalktım kahvaltı yaptım yine uyumaya calistim uzandım saatte 1 yarım saatte bir 15 dk da bir ve her 7 dk da bir sancı girmeye başladı zaten 40+0 dı haftamız eşimi aradım hastaneye gittik doğum yaptım bi kac saat sonra