Kızlar selamlae, konuşmalarınızı tek tek okudum. Bende hap kullanıyorum ama yasmin gibi değil doğum kontrolden çok adet düzenleyici olarak geçiyor. Cyolo progyneva diye bir ilaç adını tam düzgün yazamamış olabilirim. Bir kutı bitirdim. 21 gün içtim. Ama yumurtlama gördüm o günlerde de bilinçli olmadan da olsa değerlendirdij. Ama doktorum çok kesin bir şekilde gebelik oluşmaz ilaç kullanıyorsun dedi. Ama bu ilaçla gebe kalanda çok olmuş aramızda duyan ya da kullanan var mı?