birmeleginannesi_ Kızlar doğum kontrol hapı kullanırken hamile kalıp bilmeden devam eden oldu mu hiç aranızda? Gecikmede yada belirtilerden öğrenen? Sağlıkla alakalı merak ediyorum kalınır mı kalan oldu mu sonrası nasıl oldu
Dolphin16 birmeleginannesi_ Ben ilk kullandım 3 ay olmuştu hap bitti hastalandım sandım o sırada adetim gecikti hamile olduğumu öğrendim yani beni ilk aylarda hiç korumamıştı. Doktora söylemiştim oda İlk başlayınca bi kaç ay korumaz vücut alışana kadar demişti . Sonra 5 sene kullandım geçen mayısta bıraktım . Geri çekilme yöntemi ile Ocak ayına kadar korundum . Sonra gebelik düşünüyorum die korunmayı bıraktım
prematureannesi_ birmeleginannesi_ benim 2. Gebeliğimde ilaç kullanmıştım korunuyordum öğrendim bir kaç zaman sonrada kalp durmasını öğrendik kürtaj oldum.
Simer birmeleginannesi_ suan 14 haftaligim dogum kontrol hapi cok duzenli kullaniyordum ve polikistik ovar vardi oluyor yani hicbirseye guven yok dr bana dedigi yedigin ictigin kullandigin baska bi ilac bile etkisini etkiliyormus hamile kalarak ogrenmis oldum😊
birmeleginannesi_ Dolphin16 banada kistim için doktor verdi doğum kontrol hapı bu haftada yumurtlama haftam eşim surekli yanımda değil bu evrede icmeyip sonra içsem çocuk oluşumunda sıkıntı olur mu bilmiyorum kafam karıştı
ozlemm12 birmeleginannesi_ ben 2 sene kullandım hamile kalmadım ama düzenli her akşam aynı saatlerde çokta memnundum günü gününe regl oluyordum şubat ayında bıraktım hemen hamile kaldım normalde olmuyordu epey uğraşmıştık ama hap artık neler yaptıysa bana çok şükür şuan hamileyim 🥰
birmeleginannesi_ ozlemm12 ben iki gün kullandım bıraktım inşallah kistimi atmisimdir erimistir gitmiştir
Bride_6470 birmeleginannesi_ soğan suyu iyi geleceğini düşünüyorum ben 1 hafta kullandım çok kullanmadım erimişti kistim 1 hafta değerleri yükseltecek kdr zarar vermez uzun süre kullanınca değerleri etkiliyor
nazsimaova birmeleginannesi_ en az 1 yada 2 ay icmen lazımdı kistlerin için cnm bnde pcos var 3 ay kullanıp bitirdim hemen hamile kaldm
Bride_6470 birmeleginannesi_ en az 1 hafta için bence zaten bi hafta 7 gün yapıyo 5 gün değilde 7 gün sabah akşam için inşallah erir kist stres yapmayın kendinize stres yaptıkça da erimez
birmeleginannesi_ nazsimaova doğum kontrol hapin Yasmin miydi peki bana o çok ağır bir hap hormonları yerle bir ediyo aylarca duzelmiyo falan dediler
nazsimaova birmeleginannesi_ yok cnm çok iyi hapbnmde Yasmin di onu içtim 3 ay sonra bıraktım hormonların düzeldi hamile kaldm
Simer birmeleginannesi_ 1 yil yasmin kullandim 7 ay regli olmadim kesti beni sonra dr kontrolunde baska verildi gebelik oldu
5melekannesi birmeleginannesi_ Bende yasmin kullanıyordum canım onunla hamile kaldım ama çevremde kullanan çok var çok memnunlar
birmeleginannesi_ prematureannesi_ benimde kalbi durdu ama ben ilaç kullanmadım öyle bir anda oldu 10 ay geçti şimdi gebe kalmak istiyorum yok.. doğum kontrol hapı kullanmak istemiyorum o yuzdn
Merve105 birmeleginannesi_ bence bunu doktorunuza söyleseniz alternatif bir şeyler önerse çünkü onu tedavi etmek de gerekiyor bir yandan o yüzden doktor kontrolünde alternatif bir tedavi daha iyi olabilir gibi. Umarım gönlünüze göre olur🌻