merhaba kızlar iyi bayramlar ben 4 üncü sezeryani ilcam nasipse ama perinatoloji takıpliyım özelde kafama göre doktor bulamadım özele gidip genel olmak istiyorum doktor yok devlette olunca da yapmıyorlar devlete gidip genel anestezi olan var mı yapıyorlar mı