birmeleginannesi_ en önemli şey stres aslında, siz de biliyorsunuz dur böyle durumlarda malesef stres çok etkiliyor ben daha önce 2 doğum yaptım ikisinde de hemen olmuştu gebelik hep dedim ki ne zaman istrrsek olur, bir ay geçti yok iki ay geçti yok aşırı moralim bozuldu olmayacak heralde dedim tam bosverdim hamileligimi öğrendim 💕 düşünmemeye çalışın kendinizi sartlamayin hiç en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin Rabb’im inşallah size de 😊♥️