Kızlar ikiz hamileydim bildiğiniz üzere hiç bir şeyden habersiz süslendim kontrole gittim perinatoloji takipliydim nstde aniden ağrılarım çıkmaya başladı
Beni hemen zeynep kamile sevk ettiler dogumhanede 3 gün durduktan sonra normal odaya aldılar sürekli ağrılarım olduğunu karnımın sertleştigini söyledim o sırada bir sürü nst bir sürü elle muyane ediliyordum nstde sancılarım artık 100 e çıkmıstı bir grup doktor geldi baktı açıklık yok sancı haf safada sonda takıldı magnezyum tedavisi ne başlandı verilen ilaçta beni kötü etti sürekli başım dönüyordu biri yanımda olmadan asla ayakta duramıyorum 5.günün sonunda bebeklerim 33+4 haftalıkken nihayet biz geliyoruz dediler saat 19:00da seni sezeryana alıcaz dediklerinde bu sefer de Bi korku sardı bekle bekle saat de geçmedi
Nihayet o an gelmişti beni sandalyeyle doğuma götürdüler doktora beni tamamen uyutun dedigimde yasaklandığını söyledi
Spinal anestezi uyguluyoruz dedi arkadan vurdular igneyi konuştuklarını duyuyorum çocukları çıkartırken Bi agrı sızı hissetmedim sadece dikilirken karnımı girdiler orda canımı yaktılar doktorum bir yandan beni sakinleştirmeye çalışıyor bir yandan da benimle ilgileniyor du spinal olduğum için konusulunları duyuyordum en sonda ses duymadım dediğimde ağlama sesi duydum tamam dedim artık bende anneyim
Cennet gerçektende annelerin altında dedimm ve rabbime çokça şükrettim bana böylesi güzel mertebeyi nasip ettiği için. İkizlerim şuanda küvözde dualarınızı bekliyorum inşallah..
20 Nisan 2023 ⏰