Bir kaç gündür sağ kaburgamin altında yana doğru batma gibi ağrılar oluyordu. Bu esnada alancı sancılar çekiyordum tahmin ettiğim kadarıyla belimde karnımda düzensiz uzunluğu kısalığı belli olmayan sancılar vardı ama bazen hareket edince de geçmiyordu. Hele eşim naz yaptığımı ilk çocukta hiç böyle şeylerin olmadığını söyleyerek şimdi dogurucakmis gibi davranma diyordu o derece kötü gorunuyormuşum dışardan. Gel gelelim bu gece dayanamayarak acile gittik. Çünkü bir yandan bayram gelecek hafta sonu köyde olacaktık her ihtimalden korktum açıkçası. Nst temiz çıktı. Ama çocuk kafasını sağ kaburgamin altına dayamış bu de erken doğum sancısı çekmeme sebep oluyormuş cocuğun pozisyonu sıkıştırıp kasılmalar sebep oluyormuş. Çok şaşırdım gerçekten sancı mi çekiyorum yani ben dedim. Evet tamamen kafasını buraya dayamış diyerek ulturasonda da gösterdi daha pozisyon almamış ama doğum sürecine girince hemn alabilir belli olmaz da dedi. Şekil degistirmezse aralıklı olarak bu ağrılar devam edecek gibi görünüyor. 🥲 Bazen geceleri gerçekten çok zorlanıyorum uykumdan uyandırıyor uyutmuyor ama tek sebebi kafasının orda rahat olması 😂 böyle de düşününce komik geliyor bu şekilde arkadaşlar. İlk defa bebeğin bulunduğu pozisyonun erken doğum sancısı denen yeni ogrendiğim şeye sebep olduğunu duydum açıkçası 😊 eşim de acılarımı ciddiye almadığı için pişman olarak eve döndü 🥲😊