Yaseminztrkzcan Kızlar 25 haftalık hamileyim bacaklarım ve kollarım aşırı kaşınıyor karnım falan değil doktor alerinit hapı verdi yok oda kesmiyor bildiğiniz kasimaktan kollarımı ve bacaklarımı parçaladım bu durumu yaşayan var mı?
Zehra-12455 Yaseminztrkzcan benimde aynı şekilde kaşıntım vardı özelikle dizimin üstünden yukarı bide kol doktor ilaç yazdı 2 kez kulandım annında geçti ams kan tahlili de yaptı
3melekannesi1568 Yaseminztrkzcan merhabalar bende 25+6 haftalık hamileyim yaklaşık 1 buçuk aydır kaşıntıyla uğraşıyorum mahfolduk kızım 6 yaşında oda aynı şekilde kaşınıyor eşim ve oğlumda bişey yok ben ve kızımda var uyuz olabilirmişiz hastaneye gittim kan ve idrar tahlillerini yaptım bir sorun yok dedi geçmezse cildiyeye git dedi şans araya bayram girdi bu arada hayırlı bayramlar herkese🍬🍭🍡
Atiyeg Bence doktoruna kolestazdan şüphelendiğini ve bunun için kan tahlili istediğini söyle allerjik bir durum olsa ilaç fayda ederdi. Allah korusun kolestaz çok sıkıntılı bir durum için rahat etsin bi kan baktır
Yaseminztrkzcan Atiyeg doktoruma danıştım hiç kolestaz ile ilgili bir şey demedi kan testi istemedi anlamdım bende haftalardır ne haldeyim
Atiyeg Yaseminztrkzcan bence siz kendisine bu durumdan şüphelendiğinizi içinizin rahat etmesi için kan tahlili istediğinizi söyleyin
Dark Yaseminztrkzcan bayram sonrası sağlık ocağına gidip kan verip baktirahilirsiniz. Ast ve alt değerleri var orda onlar yükselince olabiliyor. Gebelik kolestazi deniyor. Sonuca göre doktorunuza gidersiniz takip edilmesi gerekiyor
Yaseminztrkzcan Atiyeg bayramdan sonra kontrolüm vardı söyleyeyim tahlil istediğimi çok teşekkür ederim
Ervaaa Yaseminztrkzcan benimde eller ayaklar da var doktorum direk cildiyeye git dedi egzama olabilir bol bol nemlendir dedi anlamsız bir kaşıntı
Yaseminztrkzcan Ervaaa benim baktı egzama değil dedi ya benim kollar ve bacalar artık kan içinde kalıyor yara içinde ve kendimi durduramıyorum
Yaseminztrkzcan 3melekannesi1568 uyuz içim bizde kontrolden geçtik bir şey çıkmadı ama diğer arkadaşın dediği gibi kolestaz olma ihtimali çok yüksek pazartesi test yaparım hemen bu arada hayırlı bayramlar 🥰