Aysegul34_16 Kızlar merhaba Birtek size istediğim gibi icimden geldiği gibi anlatmak istedim çünkü bağzen en yakınları bile insana iyi gelmiyor tanımadığı birinden akıl almak yada teselli almak insani bagzen daha da iyileştiriyor 🤲🏻🤲🏻 ÇOK şükür allahıma 1 tane kızım var 3 yaşında ama bn yine anne olmak istiyorum en çokta kızıma kardeş istiyorum. Kızımda çok istiyor şuanda aslında çok fazla durumumuzda yok ama kızım kısmetiyle gelmişti bize durumumuz çok çok iyi olmuştu. Bundada belki öyle olur diye düşünüyorum Allahın izniyle Ve tam da isteidğim anda hamile olduğumu öğrendim çok mutluyduk kızım havalara uçtu ama tamda bu sırada babam rahatsızlandı ve ameliyat oldu çok üzüldük çok zor bir ameliyat atlattı ve ben çok üzüldüm çok ağladım durumj kiritikti onu ameliyata sokarken bir anda kanamam başladı ve bebğimi düşürdüm. Üzüntüden gitti bebğim bu süreci atlatmak çok zor oldu hem babama hem kendıme ğzüldüm. Kızım sürekli kardeşini sordu hala da soruypr ne Zaman gelecke diye kürtaj olmadım. 1 ay geçti ilk adetimi oldum. Bu ay kprunmuyoruz çok istiyorum. İnşallah kalırım 17 eylülde bbeğim düştü ekimde adet oldum 5 gün sürdü 31 ekimde bitti 2 gğn arayla deniyoruz daha olsa bile çok yeni yada henüz olmadı ama psikolojik olarak mı bilmiyorum ara ara vajinam zonkluyor gibi oluyor gögüs uçlarım çok hassas düşük yaşayıp ne kadar süre içinde hamile kaldınız ? Yada bunu ne zaman öğrendiniz henüz çok erken dimi kalma şansım 😔
Maviii Aysegul34_16 ben geçen sene eylül ayında düşük yaşamıştım canım doktorum 3 ay rahim kendini toparlasın demişti bende istemedim.. 6. ayda tekrar hamile kalmıştım. şu an son haftalarımız işte 😊
Deletedmom6666 canım allah yardımcın olsun 😞 sağlıklı bebekler zaten tutunuyormuş bir şekilde allahtan gelen Allah’a döner cennetin kapısında bekliyor olacak yavrun seni inşallah 🙏 daha önce sadece kimyasal gebelik yaşadım onu da birçok kadın yaşıyormuş sanırım farkında olmadan kanda hgc çıkıyor ama kese mese yok. Adetle birlikte de değer düşüyor yok oluyor. İnşallah rabbim kısmetiyle bir evlat daha verir size 🙏🙏🙏
Assy Geçmiş olsun öncelikle.bende kimyasal gebelik yaşamıştım doktora gitmedim zamana bıraktım ve bir yılı geçti tekrar hamile kalmam.stres yapma ve kafana çok takma
Aysegul34_16 Assy aslında takmıyorum da ama kızım çok istiyor kardeş 😔 hep soruyor geldimi kardeşim diye