Üstüme geçmedi ama tuvalette koyu kıvamlı sarı bir akıntı gördüm, bu nişan mıdır? Yoksa enfeksiyon akıntısı falan mı? Biraz heyecan yaptım. Bu arada nişan acil doktora gitmeyi gerektirmiyor fazla kan içermedikce bunu biliyorum. Eğer nişansa doğumun yakın olduğunu gösteriyor peki genelde ne kadar süre sonra doğum başlar ve nasıl başlar ? 37+4teyim