Gebe okulunda kaka geliyorsa bebek geliyor diye seviniriz biz saglıkcılar dedi ebe, benimde utandıgım bır konuyd hatta lavmana gerek olmadıgını akısına bırakırsanız bagırsakların bosalmasıyla bebegin gelısının kolaylasıcagı soylendi. Onlar mesleki acıdan bakıyorlar sadece sanırım, buda rahatlattı bıraz beni