Esoes33 Kızlar gebeliğimin 11 haftası ve ensem aşırı derecede agrıyor başımı dik tutamıyorum hep bir yastık arıyorum başımı koymak için sizce neden olabilir fikri olan var mı
Araseymen09 Esoes33 benimde o haftalarda öyleydi canım sonra kendiliğinden geçti şu an 22 haftaligim tekrar basladi
Mucizeemmss Tansiyon aletin varsa tansiyonuna bi bak…Ben tansiyon hastasiyim benimde dediginiz gibi basim agriyor arada limonlu su biraz iyi geliyor