Gamzeliii77 15.haftama girdim aksam namazini kilarken hissetmeye basladm ama anlik degl kipir kipirdi ve hala devam ediyo 😁😁 normalmi sizde bu haftada ikinci gebeligim bu arada
yesillimonn Gamzeliii77 Normal tabiki cnm ikinci gebelikte daha erken hissediliyor ama bende tam tersi oldu oğlumu 16 17 haftalikti ilk hissettigimde ikinciye hamileyim 20 hafta da hissetmeye başladım 😁
Gunay_14_18 Gamzeliii77 Ben ikinciyi 14 haftada his etdim o gun bugundur 26+4 hala davam ediyor)) ne gece ne gunduz durmuyor saholsun )))
turkuaz_ Gamzeliii77 ya nasıl bişey anlatırmısın karnının neresınde hissettsin kaö sanıye surdu bebek hareketı olduğunu nasıl anladın çünkü bağırsak hareketıde oluyorya ondan sordum bende 13 üm çok merak ediyorum
Badenbamqmq Gamzeliii77 ben 15+1cok merak ediyorum nasıl Bi duygu diye ilk bebegim biraz geç hissedicem galiba
elifaydinn Benimde ikinci hamileliğim kızımda 17. Haftada hissetmiştim şuan 16. Haftadayım sanki geçen hafta hisseder gibi oldum başka da birşey yok korktum da açıkçası bir an önce pazartesi gelsin diye dua ediyorum 😥