Bana da birisi öle dedi yok göbeğin inmiş şöyle böyle diye haftaya gidicem konturole ama hiç de endişe etmedim erkek bebek olduğu için büyüdükçe sivriliyor aşşada gibi görünüyor benim seninde öyledir büyük ihtimalle her kadının vücudu farklı sonuçta kimisi aşşada olur kimisi yukarda takma kafana