12.haftadsn itibaren lierac, bebe yağı ve vücut losyonu kullandım her gün sürdüm. Sonuç göbeğim tamamen çatlak içinde kaldı. Kısacası çatlayan çatlıyor… Tekrar hamile olsam bir daha para vermem o kremlere.
Fakat şöyle de bir durum var ki kullanmasanız bu sefer de kullansam çatlamaz mıydım diye aklınızda kalacak o sebeple düzenli kullanmanızı öneririm. Bol su içmeyi unutmayın🌸