kadr3 Gns5501 doktorum normal gelirse bebek normal doğum olucak dedi, daha henüz beli değil ,nasil dogmum olacağı, ama buyuk ihtimam normal doğum, Bebek doğum pozisyonunu almış tam olmasa da aşağı inmiş. Daha çatı muayenesi olmadim