Likayolcusu teşekkür ederim,Allah’ım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻 muayene açısından ben çok memnunum ama dogum için o kadar iç karartıcı şeyler duydum ki. Bazılarına inanasım bile gelmedi. Kimi diyor ki yanıma refakatçimi bile almadılar kimi diyor ki bebeğimi babasına bile göstermediler erkek ziyaretçi almıyorlar,bebegime kötü davrandılar vs. gerçekten böyle mi?