MerveCey Limonata 4. hafta gittim vajinalden keseyi göremedi. 5+5 de hem keseyi hem kalp atışını gördü vajinal ultrason ile.
Selim_Alparslan Limonata 5. Haftada kese 5+5 de bebiş ve kalp atımını duyduk canım 6. Haftada erken olarak ideal gibi 🙂 hayırlı olsun 🤰🏼
ebrarmom08 Limonata son adet tarihime gore 4+3 ken gitmistm vajinal ultrasonla keseyi gorduk 2 hafta sonrayada kalp atisini duymaya cagrdi 😊
Limonata Elif28 inşallah kucaklarımıza almayı nasip etsin Allah’ım:)) ya benim ilk bebeğim ne yapacağımı bilmiyorum 5.haftada geç mi oluyor yoksa hemen gitmelimiyim bilemedim 😊
Elif28 Limonata benimde ilk bebisimm:)) ayrıca bu benim 2. Kontrolüm bence yinede git bi görün doktora şeker ve troid cıktı bende neolur ne.olmaz canim:) aminnn ınsallah kuvagimiza aliriz canim ismin neydi? Memnun oldum simdiden:)
Ecece Limonata bende 9 kasımda kan tahlili oldum internetten sonuçlardan anladım hamile olduğumu evde idrardada pozitif çıktı henüz gitmedim haftaya gidicem canım senin beta hgc ve progesteron değerin kaç çıktı ?
Limonata Ecece test yaptım silik çıktı bir tanesi kan tahlili yaptım 7.23 çıktı daha 3 haftalık dediler ondan öyle dediler 😊 şuan 4+1 oldu😀
Ecece Limonata Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım benimde 639.45 çıktı teste göre 4 haftalık görünüyo ama daha gitmedim doktora 🙂
Seymakayaoglu Kızlar bende 5+6 haftalikken gittim kalp atisi yoktu 10 gün sonra gel dedi cuma günü randevumuz var 7+2 günlük yapiyor inş kalp atişini duyarim merakla 2 gün sonrasini bekliyorum 🤗
Kestane En güzeli doktora olabildiğince geç gitmek karından bakması daha rahat oluyor ayrıca erken gidince insan evham yapıyor kese var bebek yok bebek var kalp atışı yok gibi