Kizlar az önce meyve ve çikolata yedim sol tarafıma uzandım telefonla oyun oynuyodm sol kasığımda 3 defa belirgin bir şekilde göz segirmesi gibi bişi oldu pıt pıt diye bebegimmiydi acaba yaşayan bilen tecrübeli anneler yada hamisler varmı çok garip biseydi ilk defa böyle hissettim 15+3 🥰
Bu arada herkese iyi bayramlar💜🍬🤗