Kızlar birkaç gündür biraz ağrım vardı iki gün önce sancım tuttu çok ağladım ve korktum hemen dün doktora gittim suyum normal ve açılmam yoktu ama bebegin başı çok asagida olgunu soyledi, sadece yat dinlen o tekrar yön degistirecektir dedi biraz stres yaptım bu durumda olan var mı bu arada 28 haftalık hamileyim