Simay13 Cayvarmiya yok kullanmamak değil günde bir kere içsem diye düşündüm ama binlik ve günde 2 defa kullanan arkadaşlar varmış yorumda gördüm. İçim rahatladı. Acaba yanlışlık mı var diye düşündüm
Simay13 Elifbuyukk içim rahatladı yorumlarda gördüm ya kullanılıyormuş yanlışlık mı oldu acaba diye düşündüm sagolun
Simay13 ArvenMom zormuş valla. 2 gündür çok kötüyüm. Gebelikten dolayı zsten nefes darlığı vardı. Şimdi tümden berbatim. Nefes iğne ucu deliği kadar yerden alıyorum sanki. Biraz iyi olsam yetecek.