Ben de 39+1im. Doğmazsa haftaya suni ile başlatılacak doğum. Ve gerçekten anlatılanlardan dolayı korkuyorum. Sezaryen istiyorum ama devlet hastanesinde olduğum için secim şansım yok pek. Inşallah anlatıldığı gibi bir sancı yaşamayız. Sonucta herkes çok çok da zorlanmiyor degil mi :')