BEREN39 bende 30+5 oldum aynı sekılde bı bakıyorum pıt pıt bı bakıyorum bayagı ses yok😌benımde cuma günü sabırsızlanıyorumm kızçemi görmek için🤲Evdeyken sol yanıma yattıyorum daha cok hissediyorumbirde uykuları düzenli olurmuş tabi kg artısı oluyo yer daralıyo kendımızı strese sokmaya gerek yok uslu uslu büyüsünler🙈