Kızlar merhaba, 4 yıl önce roaccutane kullanmıştım. Bugüne kadar hiç sivilcem çıkmamıştı cildim bebek gibiydi. Şuan 36+3 haftalık hamileyim son 1-2 aydır çenemde çok sivilce çıktı ve kararmada var o bölgede. Başına gelen var mı ne kullandınız. Çaresi varsa yazın lütfen