Mhska 10 haftalık gebeliğim var. İdrae yollarımda enfeksiyon çıktı. Dr augmentin verdi. Kullanan var mı? Dr zararlı değil dedi ama endişeliyim
casper12 Mhska doktor yazmıs ve zararlı degıl demıs burdakıler doktordan daha bilgili değildir diye düşünüyorum. bu arada enfeksıyonun zararı bebege daha fazla . içmemezlik yapmayın derşm
Mhska casper12 yine de içim rahat etmedi antibiyotik diye. Aynı durumda birileri vardır belki diye sormak istedim. Teşekkür ederim
HanifeAsya Mhska 3 kutu kullandım enfeksiyon bebeğe daha zararlıymış ihmale etme hemen başla bence yoksa doktorun vermezdi zaten canım