Yasminkrc Kızlar son haftalardayim ozellikle sag elimde parmak uclarim ara ara karıncalanıp uyusuyor. Gece uykudan bile uyandiriyor son 1 haftadir var. Karpal tünel sendromu deniliyormus galiba . Yaşayan var mı??
bynkimbilir Yasminkrc Benimde sol elimde mevcut bu durum ama ara ara değil 7/24 var.Parmaklarim karincali bir halde uyusuk.Acidan baska birsey hissetmiyorum.Yaklasik bir aydir boyle once azdi sonradan artti.Doktorum ödeme bagli oldugunu dogumdan sonra gececegini soyledi.
ArvenMom Yasminkrc 1 haftadır yaşyorum genelde sol el parmaklar bilek ağrı kırılıcak hissi uyuşma his kaybı sağda arada uyuşma karıncalaşma oluyor
Yasminkrc bynkimbilir insallah gecer ya benimde cok canimi skmaya basladi 1 haftadir var. Ilk baslarda az oluyordu simdi ara ara oluyor . Hayirlisiyla gecer insallah