bynkimbilir öncelikle çok geçmiş olsun güzel annemiz🌸 benim komşum epilepsi hastası ve atak geçiren birisi. Sezaryen oldu ve ilaç kullandığı için emziremedi. Nöroloji doktoru olsa dahi normal doğum riskini lütfen kabul etme. İlk doğumun olacak anladığım kadarıyla. İlk kez yaşayacağımız bir duygu, bedenimizin psikolojimizin nasıl tepki vereceğini bilmiyoruz. Allah korusun tam başı çıktığında senin ıkınman gereken anda saniyelik nöbet geçirmen bebeğini nefessiz bırakabilir. Nasıl doğurursak doğuralım bizim bebeğimiz ve yine aynı şekilde emziremesek, mama ile beslesekte yine bizim canımın parçası. Psikolojik olarak arkadaşım bu durumu kabul edememişti. Bebeğini eşine dahi elletmiyordu. Emziremediği için kendini yetersiz ve kötü anneymiş gibi düşünüyordu. Bu asla böyle değil. Bizim de sütümüz olmayabilir ve mama yiyebilir. Asıl önemli olan bebeğimize ne şekilde olursa olsun kavuşmak ve onu sevgiyle büyütmek gayemiz 🤗 umarım seni üzecek bir şey yazmamışımdır. Bu durumu yaşamak zorunda kalırsan lütfen sadece senin başına geldiğini düşünerek yaşama. Hepsi bi geçiş süreci ve önemli olan tek şey önce senin bebitonun sağlığı. Doğumda anneyi kaybedip mamayla büyüyen bir sürü bebek var. Bu konuda kendini hiç kötü hissetme olur mu güzel annemiz 🤗🌸 sağlıkla kavuş, kokla bebeğini 🙏😇