Selam kızlar doğumdan sonra hastane sonrası giyinmek için takım alıcam da eşofman tarzı alt kısmı lastikli olur mu sizce hamileeler için bir türlü güzel bişey bulamadım bende kendi bedenimden 1 beden büyük takım tercih etmek istedim ama sezeryan olursam beli lastikli giyebilirimiyim emin olamadım 😏