Dilha Selam kızlar Doğuma 2 ayım var daha fakat göbeğim baya indi erken doğum olmaz demi benle aynı durumu yaşayan varmı
Zelalzelal Dilha bende bunu merak ediyorum benim de karnım aşağıda sebebini merak ettim 32 haftalık olacağım
Hilalttk16 Dilha benimde aynı şekilde ve bebek doğum pozisyonunu almış durumda geçen hafta doktora gittim herşey normal dedi bir sorun olsa söylerdi herhalde 🤔🤔
Ndkr Dilha 30+5, benim erken doğum riskim var bebek doğum pozisyonunda bekliyorum pozisyon değiştirmesini ama rahatı çok iyi sanırım 10 günü geçti göbek doğal olarak aşağıda yürürken falan çok geriyor beni bu durum Allah yardımcımız olsun