senanur-gok Kızlar bugün gebeliğim tam 6 haftalık oldu. Fakat alt karnımda ve kasığımda arada gelen kramp- sancı var normal midir 🥹
Azra00 senanur-gok bebek yerleşmeyi çalışıyor demişti doktorum bana bende de olmuştu özellikle geceleri ince sızı oluyordu
senanur-gok Mmeleklr2 Hayırlısıyla, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻 ❤️ Teşekkür ederim 🤩
Tugba_sari Bende de olmuştu doktor normal dedi ama ağrı çok olursa fazla iş yapma ayaklarını uzatarak dinlen demişti.
senanur-gok AsyaCngz55 Hmm o zaman ondan oldu kesin, pek dikkat etmedim ayaklarıma 🥹 Çok teşekkür ederim ❤️
handeserdes senanur-gok bende de olmuştu, doktora danıştığımda normal demişti. ama siz yine de kesin bilgi için doktorunuz ile görüşün tabi.