Erayldz ben soguk sandviç yapinca bir yaprak koymustum icine, cok yakisiyor😁 burnuma kokuyor napayım, ama kalani kedilere verdim bi daha yemiyim diye. Sonra 3 ay sonra canim cekti bi daha yaptim, kalan yine kedilere, cunku kocam da nefret eder. Yani 8 aydir 2 dal salam yedim😂, hiçbir şey olmaz, kimseye sorma geregi bile duymadim