asya2425 yani kesinlikle umutlandırmak istemiyorum. Adet günüm değildi ama adet gibi bir gün kan gelmişti, yerleşme kanaması sanmıştım, buradan yazdım yerleşme kanaması o kadar yoğun olmaz vs vs demişlerdi, hatta acile fe gittik oradaki doktor da yok yerleşme kanaması değildir diyip yollamıştı. O kan gelmesinden 10’gün sonra test yapmıştım iki
Çizgiyi gördüm şuan da 5 aylık hamileyim çok şükür 🙏🏽 rabbim gönlünüze göre versin kucağınızı boş bırakmasın inşallah. Şüphe varsa kan verebilirsiniz