Aysegulgnc oralac diye bi şurup var, hamilelerin kullanmasında hiçbir sakınca yok. doktoruna xa sorabilirsin. düzenli kullanınca rahatlıyorsun. bende de vardı hala devam ediyor, şurupsuz zorlanıyorum. şurupla gayet sancısız, ıkınmana bile gerek kalmıyor👍