b123bygz 22+6 dan selamlar 😂😂 5. Hafta itibariyle bulantılarım başladı ve işle beraber zor gidiyordu. Doktorum Prilam dr ilacını yazdı. Hala kullanıyorum ve sanırım doğuma kadar devam gibi gözüküyor 😂 1 gün bırakayım 3 ayı geçtik belki bitmiştir dedim ama o 1 gün ölüm gibiydi tekrar başladım 🙏🏻 Her bünye farklıdır tabikiii. Umarım bulantılar sizi yormadan bebişe kavuşursunuz ❤️