Adin12 Çok heyecanlıyım içim içime sığmıyor bugün doktor gün verdi salı günü bebeğime kavuşuyorumm😍 Şuan 38+3 üm umarım bende çok güzel pozitif bir doğum hikayesi ile gelirim 🥰 Sezeryan olacağım şimdiden önereceğiniz herşeye açığımm❤️❤️
Mavisssss98 ALLAH kolaylık versin inşallah benimde salı günü sezeryanım var korku sevinç hepsini bir arada yaşıyorum açıkçası 😊