Eda6 31+5 ben ölüyorum su an. Kendimi az bişey yorsam belim çok kötü oluyo en çok da sağ tarafım bel mi böbrek mi anlamıyorm da 😩karnım falan sertlesiyor bi tuhaf. Sizin haftaniza geldiğimde ne olcak hiç bilmiyorum 30 a kadar rahattım baya. Ne olduysa,30 dan sonra oldu