Hastaneden bildiriyorum 36+3olucaz gece 12den sonra,doktor bayram oncesi son kontrolleri yapayim bayramda rahat edersin dedi.Sıpanin nst de hareket etmeyeceği tuttu tabikiii hoca begenmedi ve yatis verdi.Yarinda nst sıkıntılı olursa ikinci doz hatirlatma ignesi olup bebegi alacagini söyledi 💙🧿